fbpx

Nasz copywriter nie kopiuje!

10 czerwca, 2021

- Dlaczego w tym tekście, który przygotowaliście na moją stronę jest tyle błędów? Wasz copywriter nie umie poprawnie pisać?

- Ale proszę pani, przecież copywriter nie pisze tekstów. On je kopiuje.

Uwierzcie, taki dialog wywiązał się między właścicielką lokalnego biznesu w Suwałkach a pewną damą z biura obsługi klienta firmy, której studenci przygotowywali stronę „za darmo”. Gdy to usłyszeliśmy to i ręce nam opadły, i reszta nam opadła. Nie lubimy się tak czuć. Wyjaśnijmy więc czym zajmują się copywriterzy.

Uczciwy Copywriter nie kopiuje treści.

On tworzy teksty. Takie, które mają przekonać odbiorców do określonych działań. Jeśli planujesz sprzedawać produkty lub usługi, powinieneś przekonać potencjalnych klientów, że warto je kupić u Ciebie; że warto zadzwonić do Twojej firmy lub umówić się na spotkanie.

Copywriting jest sztuką przekonywania odbiorców. Polega na tworzeniu czytelnych komunikatów i wskazywaniu korzyści z zakupu produktu lub usługi. Dobry copywriter powinien wiedzieć do kogo będzie kierowany komunikat; co interesuje odbiorców komunikatu i jakie są ich potrzeby oraz wartości.

copywriter
Gdy tworzymy strony internetowe, gwarantujemy teksty marketingowe, do których przekazujemy autorskie prawa majątkowe.

Teksty dobrego Copywritera nie naruszają własności intelektualnej innych twórców i nie pochodzą z kradzieży z innych stron internetowych. Jeśli więc zlecisz przygotowanie tekstów zadbaj o to, aby autor przekazał Ci autorskie prawa majątkowe do utworu (tekstu). Będziesz mógł swobodnie nimi dysponować na wszystkich polach eksploatacji.

Gdy tworzymy strony internetowe, gwarantujemy teksty marketingowe. Ile?
  • Pakiet Wędrowiec – do 2 000 zzs (znaków ze spacjami)
  • Pakiet Odkrywca – do 2 500 zzs  (5 podstron  x 500 zzs)
  • Pakiet Bohater – do 5 000 zzs  (10 podstron  x 500 zzs)
  • Pakiet Zdobywca – do 10 000 zzs  (20 podstron  x 500 zzs)

Bardzo ważna informacja.

W ramach pakietów nie otrzymasz od nas:

  • opisów handlowych/sprzedażowych/marketingowych dla poszczególnych produktów lub usług
  • komunikatów handlowych lub sloganów reklamowych.

Powyższe treści wyceniamy indywidualnie.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Ostatnio na blogu

Czego nie powinna zawierać strona internetowa? 3 kwestie.
Czego nie powinna zawierać strona internetowa? Niezrozumiałego przekazu, odpychającej formy i męczących treści. To, co znajduje się na niej; to, ...
Czytaj dalej
Tworzenie strony internetowej. Zrobić ją samemu czy zlecić jej wykonanie specjaliście?
Tworzenie strony internetowej powinno być jednym z podstawowych czynności przy zakładaniu (lub prowadzeniu) biznesu. Strona internetowa to wizytówka każdej firmy. ...
Czytaj dalej
Strona firmowa na Facebooku zamiast strony internetowej? Nigdy w życiu!
Jeśli uważasz, że strona firmowa na Facebooku to najlepsze, co może być dla twojego biznesu to jesteś w błędzie. Prowadzisz ...
Czytaj dalej
pencilearthbullhornchevron-upmenu-circlecross-circle
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram