fbpx

Strona internetowa dla Agroturystyki – Tylko nie One-Page!

4 sierpnia, 2021
Strona internetowa dla agroturystyki powinna przyciągać już od pierwszego wrażenia. Dobre zdjęcia, dobre teksty od copywritera i dobra oferta – wszystko wpływa na emocje internautów i decyduje o tym, czy zapragną Twojego miejsca na wypoczynek czy nie. Jeśli przyjadą raz (i wyjadą zadowoleni), będą wracać latami. Co zrobić, żeby wybrali Twoją ofertę spośród setek innych agroturystyk?

Co zrobić, żeby klienci przyjechali na wymarzony wypoczynek do Ciebie? Gdzie tkwi sekret wielu biznesów agroturystycznych? W gościnności i w dobrze zaprojektowanej stronie internetowej. Ta druga na pewno nie powinna mieć charakteru One-Page.

Strona internetowa dla agroturystyki to nie koszt, lecz inwestycja.

Strona dobrze zaprojektowana, dobrze wyposażona i dobrze prowadzona – w perspektywie czasu będzie przyciągała klientów. Pod dwoma warunkami. 1 - Jeśli potraktujesz ją jak inwestycję, a nie jak koszt. 2 - Jeśli będziesz traktował ją jak swoją agroturystykę; jak miejsce spotkań ludzi.

Strona internetowa dla agroturystyki
Prowadzisz lub zamierzasz prowadzić biznes agroturystyczny i chcesz go promować w Internecie? Nie ograniczaj swoich możliwości na starcie.

Nie patrz na swoją agroturystykę wyłącznie z perspektywy pokoju, kuchni, tarasu i tego, co przed domem. Agroturystyka to również krajobraz, okolica, jedzenie. To możliwości, które warunkują aktywny (lub spokojny) wypoczynek. W jaki sposób strona internetowa dla agroturystyki może przedstawić (w przejrzysty sposób) całe te bogactwo? Może przedstawić na dwa sposoby: marnie (w typie One-Page) albo fenomenalnie (w typie Multi-Page). Publikowanie całego przepychu na stronie One-Page (bez przejrzystego podzielenia sekcji i obszarów w witrynie) będzie męczyć i odpychać internautę. A przecież nie o to chodzi.

Dla kogo strony internetowe typu One-Page?

Lokalna kwiaciarnia, szewc lub hydraulik to przykłady biznesu, któremu strona wizytówkowa typu One-Page w zupełności wystarczy. Każdy wie czym zajmują się rzemieślnicy i nie potrzeba marketingowych wodotrysków, aby przekonać klientów do ich oferty. Wystarczy ciekawa szata graficzna, krótki opis, lista usług i dane kontaktowe. Pozostałe działania marketingowe warto ukierunkować na WIDOCZNOŚĆ lub – jak mówią prezenterzy prognozy pogody – na WIDZIALNOŚĆ strony www, bo to przecież idealna wizytówka biznesowa firmy w Internecie.

Strony internetowe dla agroturystyki
Strona internetowa dla agroturystki to coś wyjątkowego.

Opis, lokalizacja, cennik, zasady wypoczynku, opinie, atrakcje, jedzenie etc. nie powinny znajdować się tylko na jednej (jedynej i głównej) podstronie. Zmuszanie internauty, aby domyślał się gdzie znajdzie informacje, których szuka jest okropne. Przeczesywanie nieskończonej ilości testu, żeby znaleźć to, po co się odwiedziło witrynę po prostu zmęczy i zniechęci każdego.

Układ podstron – czytelny jak rozstaw mebli w kuchni

Pomijając istotę estetyki szaty graficznej, czcionek i dobrych treści, strona internetowa dla agroturystyki powinna zawierać logiczny układ podstron. Coś na wzór układu mebli w każdej nowoczesnej kuchni. Obowiązkowo znajdziesz w niej szafkę na garnki, przyprawy, talerze i kubki. Tabletki do zmywarki i różne butelki też powinny mieć swoje miejsce, nie wspominając o mące, makaronie czy… koszu na śmieci. A propos kosza: gdzie można go znaleźć w większości polskich kuchni?

Szybkie Strony Internetowe

Z zakładkami na stronach internetowych (oraz ich ilością) jest podobnie. Każda służy do czegoś innego i każda powinna zawierać to, o czym informuje. Każda ma swoje zadanie do spełnienia i każda jest potrzebna. Strona internetowa dla agroturystyki nie powinna stać w Internecie nieruchomo. Powinna przyciągać uwagę, zachęcać i promować, reklamować i zapraszać. W marketingu nie wystarczy mieć stronę internetową i uważać, że marka zrobi się sama.

Marki nie robią się same i sukcesy firm nie przychodzą same. Ci, którzy osiągają sukces w biznesie wiedzą, że marketing to proces; to cierpliwość; to wojna na pomysły. Potrzebujesz pomysłu na swoją stronę internetową? Zadzwoń do nas - 5 300 300 10.

Ostatnio na blogu

Czego nie powinna zawierać strona internetowa? 3 kwestie.
Czego nie powinna zawierać strona internetowa? Niezrozumiałego przekazu, odpychającej formy i męczących treści. To, co znajduje się na niej; to, ...
Czytaj dalej
Tworzenie strony internetowej. Zrobić ją samemu czy zlecić jej wykonanie specjaliście?
Tworzenie strony internetowej powinno być jednym z podstawowych czynności przy zakładaniu (lub prowadzeniu) biznesu. Strona internetowa to wizytówka każdej firmy. ...
Czytaj dalej
Strona firmowa na Facebooku zamiast strony internetowej? Nigdy w życiu!
Jeśli uważasz, że strona firmowa na Facebooku to najlepsze, co może być dla twojego biznesu to jesteś w błędzie. Prowadzisz ...
Czytaj dalej
pencilearthbullhornchevron-upmenu-circlecross-circle
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram