- Dlaczego w tym tekście, który przygotowaliście na moją stronę jest tyle błędów? Wasz copywriter nie umie poprawnie pisać?
- Ale proszę pani, przecież copywriter nie pisze tekstów. On je kopiuje.
Uwierzcie, taki dialog wywiązał się między właścicielką lokalnego biznesu w Suwałkach a pewną damą z biura obsługi klienta firmy, której studenci przygotowywali stronę „za darmo”. Gdy to usłyszeliśmy to i ręce nam opadły, i reszta nam opadła. Nie lubimy się tak czuć. Wyjaśnijmy więc czym zajmują się copywriterzy.
On tworzy teksty. Takie, które mają przekonać odbiorców do określonych działań. Jeśli planujesz sprzedawać produkty lub usługi, powinieneś przekonać potencjalnych klientów, że warto je kupić u Ciebie; że warto zadzwonić do Twojej firmy lub umówić się na spotkanie.
Copywriting jest sztuką przekonywania odbiorców. Polega na tworzeniu czytelnych komunikatów i wskazywaniu korzyści z zakupu produktu lub usługi. Dobry copywriter powinien wiedzieć do kogo będzie kierowany komunikat; co interesuje odbiorców komunikatu i jakie są ich potrzeby oraz wartości.
Teksty dobrego Copywritera nie naruszają własności intelektualnej innych twórców i nie pochodzą z kradzieży z innych stron internetowych. Jeśli więc zlecisz przygotowanie tekstów zadbaj o to, aby autor przekazał Ci autorskie prawa majątkowe do utworu (tekstu). Będziesz mógł swobodnie nimi dysponować na wszystkich polach eksploatacji.
Bardzo ważna informacja.
W ramach pakietów nie otrzymasz od nas:
Powyższe treści wyceniamy indywidualnie.