fbpx

Wizytówka Google Moja Firma będzie skuteczna tylko pod 1 warunkiem.

7 maja, 2021
Wizytówka Google Moja Firma. Wielu przedsiębiorców o niej słyszało i wielu ją posiada. Problem w tym, że po jej założeniu nic z nią nie robią.

Nic się nie dzieje, proszę pana. Nic. Nuda.

Wiele wizytówek w Google Moja Firma to smutne pustostany. Mają tylko dach (nazwę firmy), ściany (krótki opis firmy), drzwi (dane kontaktowe) oraz okna (zdjęcia). Właściciel postawił pustostan i myśli, że się dobrze urządził. A gdzie wyposażenie wnętrza, meble, ogrzewanie, media itp.?

Dziwi nas to, że firmy inwestują ogromne pieniądze na SEO pozycjonowanie stron internetowych, wykupują płatne reklamy w mediach społecznościowych, a nie korzystają z darmowego narzędzia do pozycjonowania skoro mają je pod ręką. Wystarczy tylko publikować zdjęcia i treści marketingowe, zamieszczać wpisy, oferty promocyjne i zapraszać na klientów na organizowane wydarzenia.

Proste pod 1 warunkiem: konto w Google Moja Firma trzeba prowadzić systematycznie!

wizytowka Google moja firma
Masz firmę? Zapraszaj klientów w gościnę. Google serwuje!

Wizytówka Google Moja Firma daje ogromne możliwości promowania biznesu w sieci. Za darmo. Atrakcyjne profile firm przyciągają klientów, którzy mogą bezpośrednio komunikować się z właścicielami firm, a Mapy Google ułatwiają widoczność każdego lokalnego biznesu. Wizytówka zbiera informacje o użytkownikach, którzy wchodzą z nią w interakcję. Zadbaj więc o to, aby klienci widzieli Twój biznes w sieci. Gdy Cię zobaczą, będą do Ciebie pisali, dzwonili i wystawiali opinie. Więcej opinii to więcej klientów.

Wizytówka Google Moja Firma - Profil firmy w Google

Wizytówka Google Moja Firma, podobnie jak wizytówka w serwisie Rynek.Pro to nie tylko klasyczna forma reklamy. To również profil, w którym informujesz klientów o tym, o czym chcesz: np. godziny pracy, oferta produktów lub usług. To Ty decydujesz jakie informacje mają się wyświetlać w wyszukiwarkach i na Mapie Google.

Nie bój się opinii. Każdy biznes opiera się na nich.

Relacje z klientami są kluczowe, zwłaszcza te, które buduje się na opiniach. Odpowiadaj więc na każdą, bo dzięki temu zdobywasz zaufanie klientów. Publikuj aktualne informacje, gdy zmieniasz menu lub godziny pracy. Informuj o tym, gdy coś ważnego dzieje się w Twojej firmie. Pamiętaj! Pierwsze wrażenie zrobisz tylko 1 raz

Zobacz naszą wizytówkę.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Ostatnio na blogu

Blog na stronie internetowej. Skuteczny sposób na dobre pozycjonowanie firmy.
Przedsiębiorcy dzielą się na tych, którzy prowadzą blog na stronie internetowej i na tych, którzy dopiero zaczną go prowadzić. Dlaczego ...
Czytaj dalej
Spełnij 2 warunki, aby prowadzić działania marketingowe skutecznie.
Gdy w firmie dzieje się źle, nie ma wtedy miejsca na działania marketingowe i reklamowe. Wtedy jest za późno, aby ...
Czytaj dalej
Czego nie powinna zawierać strona internetowa? 3 kwestie.
Czego nie powinna zawierać strona internetowa? Niezrozumiałego przekazu, odpychającej formy i męczących treści. To, co znajduje się na niej; to, ...
Czytaj dalej
pencilearthbullhornchevron-upmenu-circlecross-circle
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram