fbpx

Wizytówka Google Moja Firma będzie skuteczna tylko pod 1 warunkiem.

7 maja, 2021
Wizytówka Google Moja Firma. Wielu przedsiębiorców o niej słyszało i wielu ją posiada. Problem w tym, że po jej założeniu nic z nią nie robią.

Nic się nie dzieje, proszę pana. Nic. Nuda.

Wiele wizytówek w Google Moja Firma to smutne pustostany. Mają tylko dach (nazwę firmy), ściany (krótki opis firmy), drzwi (dane kontaktowe) oraz okna (zdjęcia). Właściciel postawił pustostan i myśli, że się dobrze urządził. A gdzie wyposażenie wnętrza, meble, ogrzewanie, media itp.?

Dziwi nas to, że firmy inwestują ogromne pieniądze na SEO pozycjonowanie stron internetowych, wykupują płatne reklamy w mediach społecznościowych, a nie korzystają z darmowego narzędzia do pozycjonowania skoro mają je pod ręką. Wystarczy tylko publikować zdjęcia i treści marketingowe, zamieszczać wpisy, oferty promocyjne i zapraszać na klientów na organizowane wydarzenia.

Proste pod 1 warunkiem: konto w Google Moja Firma trzeba prowadzić systematycznie!

wizytowka Google moja firma
Masz firmę? Zapraszaj klientów w gościnę. Google serwuje!

Wizytówka Google Moja Firma daje ogromne możliwości promowania biznesu w sieci. Za darmo. Atrakcyjne profile firm przyciągają klientów, którzy mogą bezpośrednio komunikować się z właścicielami firm, a Mapy Google ułatwiają widoczność każdego lokalnego biznesu. Wizytówka zbiera informacje o użytkownikach, którzy wchodzą z nią w interakcję. Zadbaj więc o to, aby klienci widzieli Twój biznes w sieci. Gdy Cię zobaczą, będą do Ciebie pisali, dzwonili i wystawiali opinie. Więcej opinii to więcej klientów.

Wizytówka Google Moja Firma - Profil firmy w Google

Wizytówka Google Moja Firma, podobnie jak wizytówka w serwisie Rynek.Pro to nie tylko klasyczna forma reklamy. To również profil, w którym informujesz klientów o tym, o czym chcesz: np. godziny pracy, oferta produktów lub usług. To Ty decydujesz jakie informacje mają się wyświetlać w wyszukiwarkach i na Mapie Google.

Nie bój się opinii. Każdy biznes opiera się na nich.

Relacje z klientami są kluczowe, zwłaszcza te, które buduje się na opiniach. Odpowiadaj więc na każdą, bo dzięki temu zdobywasz zaufanie klientów. Publikuj aktualne informacje, gdy zmieniasz menu lub godziny pracy. Informuj o tym, gdy coś ważnego dzieje się w Twojej firmie. Pamiętaj! Pierwsze wrażenie zrobisz tylko 1 raz

Zobacz naszą wizytówkę.

Ostatnio na blogu

1 Kreator Breakdance na WordPressie. Wsparcie, tworzenie i zarządzanie stronami internetowymi.
Kreator Breakdance w połączeniu ze środowiskiem WordPress stał się obecnie narzędziem nr 1 do budowania nowoczesnych, funkcjonalnych i estetycznych stron ...
Czytaj dalej
Strona internetowa firmy Dach Komplex
​Strona internetowa firmy Dach Komplex okazała się bardzo ciekawą realizacją. Projektując witrynę, skupiliśmy się na stworzeniu nowoczesnej, funkcjonalnej oraz intuicyjnej ...
Czytaj dalej
Strona internetowa dla instytucji publicznych
Strona internetowa dla instytucji publicznych to kolejna nasza realizacja wykonana na początku 2025 roku. Na zlecenie Ośrodka Czytelnictwa i Kultury ...
Czytaj dalej
pencilearthbullhornchevron-upmenu-circlecross-circle
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram