fbpx

Wizytówka Google Moja Firma będzie skuteczna tylko pod 1 warunkiem.

7 maja, 2021
Wizytówka Google Moja Firma. Wielu przedsiębiorców o niej słyszało i wielu ją posiada. Problem w tym, że po jej założeniu nic z nią nie robią.

Nic się nie dzieje, proszę pana. Nic. Nuda.

Wiele wizytówek w Google Moja Firma to smutne pustostany. Mają tylko dach (nazwę firmy), ściany (krótki opis firmy), drzwi (dane kontaktowe) oraz okna (zdjęcia). Właściciel postawił pustostan i myśli, że się dobrze urządził. A gdzie wyposażenie wnętrza, meble, ogrzewanie, media itp.?

Dziwi nas to, że firmy inwestują ogromne pieniądze na SEO pozycjonowanie stron internetowych, wykupują płatne reklamy w mediach społecznościowych, a nie korzystają z darmowego narzędzia do pozycjonowania skoro mają je pod ręką. Wystarczy tylko publikować zdjęcia i treści marketingowe, zamieszczać wpisy, oferty promocyjne i zapraszać na klientów na organizowane wydarzenia.

Proste pod 1 warunkiem: konto w Google Moja Firma trzeba prowadzić systematycznie!

wizytowka Google moja firma
Masz firmę? Zapraszaj klientów w gościnę. Google serwuje!

Wizytówka Google Moja Firma daje ogromne możliwości promowania biznesu w sieci. Za darmo. Atrakcyjne profile firm przyciągają klientów, którzy mogą bezpośrednio komunikować się z właścicielami firm, a Mapy Google ułatwiają widoczność każdego lokalnego biznesu. Wizytówka zbiera informacje o użytkownikach, którzy wchodzą z nią w interakcję. Zadbaj więc o to, aby klienci widzieli Twój biznes w sieci. Gdy Cię zobaczą, będą do Ciebie pisali, dzwonili i wystawiali opinie. Więcej opinii to więcej klientów.

Wizytówka Google Moja Firma - Profil firmy w Google

Wizytówka Google Moja Firma, podobnie jak wizytówka w serwisie Rynek.Pro to nie tylko klasyczna forma reklamy. To również profil, w którym informujesz klientów o tym, o czym chcesz: np. godziny pracy, oferta produktów lub usług. To Ty decydujesz jakie informacje mają się wyświetlać w wyszukiwarkach i na Mapie Google.

Nie bój się opinii. Każdy biznes opiera się na nich.

Relacje z klientami są kluczowe, zwłaszcza te, które buduje się na opiniach. Odpowiadaj więc na każdą, bo dzięki temu zdobywasz zaufanie klientów. Publikuj aktualne informacje, gdy zmieniasz menu lub godziny pracy. Informuj o tym, gdy coś ważnego dzieje się w Twojej firmie. Pamiętaj! Pierwsze wrażenie zrobisz tylko 1 raz

Zobacz naszą wizytówkę.

Ostatnio na blogu

Profesjonalna strona internetowa w 14 dni
Profesjonalna strona internetowa w 14 dni to atrakcyjna propozycja dla firm, które chcą szybko wyróżnić swoją ofertę w internecie. Od ...
Czytaj dalej
Strona internetowa dla trenera personalnego
Strona internetowa dla trenera personalnego to nasze kolejne zlecenie, które zrealizowaliśmy z końcem października. Marta Szymak - trenerka personalna i ...
Czytaj dalej
Strona internetowa dla dekarza
Każdy specjalista powinien mieć swoją witrynę internetową, na której będzie przedstawiał swój warsztat, swoje usługi, swoją pasję. Na zlecenie lokalnej ...
Czytaj dalej
pencilearthbullhornchevron-upmenu-circlecross-circle
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram