Jeszcze nie tak dawno własny system realizacji zamówień dla gastronomii był nieosiągalny dla małej restauracji, baru czy punktu gastronomicznego. Dziś tego typu rozwiązanie może mieć każdy, kto szuka oszczędności, szuka rozwiązań, aby zrekompensować straty finansowe.
System realizacji zamówień dla gastronomii automatycznie pobiera należność za zamówione towary. Umożliwia również przyjmowanie wielu zamówień w jednym czasie. Dzięki licencji (za którą płacisz tylko raz) nie musisz dzielić się prowizją ze sprzedaży każdego zamówienia z usługodawcą.
System składania zamówień online to narzędzie zintegrowane ze stroną internetową i zawiera ofertę produktów gotowych do szybkiej obsługi. Integracja systemu ze stroną jest prosta. Wystarczy dodać zakładkę w witrynie, aby klient łatwo trafił do miejsca, w którym złoży zamówienie, zapłaci za nie i wybierze formę jego odbioru (na miejscu czy z dostawą).
W systemie zamówień online możesz zdecydować czy ograniczyć się do konkretnego, zawężonego obszaru (w zależności od wielkości miejscowości – np. pod względem kodu pocztowego), czy przyjmować zamówienia z innych miast/dzielnic etc. Możesz również ustalić wysokości kosztu dostawy na takim poziomie, który najbardziej Ci odpowiada.
W systemie kluczowe są kupony rabatowe oraz „szybkie płatności” online, dzięki którym pieniądze za złożone zamówienia w kilka sekund lądują na koncie.
Prowadzisz lokalny punkt gastronomiczny i obsługujesz klientów wyłącznie przez telefon lub fanpejdż na Facebooku? Jeśli tak, to odpowiedz ilu jesteś w stanie obsłużyć klientów jednocześnie? System realizacji zamówień online dla gastronomii ułatwia obsługę wielu zamówień w jednym czasie. Mając jeden zajęty telefon do obsługi zamówienia, drugiego nie przyjmiesz. Jeśli nie przyjmiesz, nie zarobisz.
Gdyby gastronomiczne „kolosy” nie działały prężnie online, byłyby w podobnej sytuacji co ci, którzy funkcjonują wyłącznie offline. Warto pamiętać, że system nie jest kolejną pułapką, która pochłania ogromne ilości pieniędzy i straszy ukrytymi prowizjami. Zakup systemu to wydatek jednorazowy i nie zrujnuje budżetu.