Dobrze zaprojektowana strona internetowa może zwiększyć liczbę konwersji, czyli działań podjętych przez użytkowników, takich jak złożenie zamówienia czy wypełnienie formularza kontaktowego. Modernizacja szaty graficznej to również sposób na poprawienie użyteczności strony, na przykład poprzez uproszczenie nawigacji lub optymalizację dla urządzeń mobilnych.
Nowa szata graficzna może również przynieść korzyści w odniesieniu do optymalizacji pod kątem wyszukiwarek (SEO). Dotyczy to m.in. poprawy struktury strony (linków), zastosowania odpowiednich tagów i metadanych, czy optymalizacji prędkości ładowania strony, które mogą poprawić jej pozycję w wynikach wyszukiwania.
W przypadku firmy Turkus Beton zmodernizowaliśmy szatę graficzną witryny nawiązując stylistyką do +LAINER, marki, z którą Turkus Beton połączył siły i stworzył silną grupę TURKUS+LAINER.
Chcesz poprawić wizerunek Twojej marki w sieci? Chcesz zwiększyć zaangażowanie użytkowników, poprawić użyteczność witryny lub zoptymalizować ją pod kątem SEO? Napisz lub zadzwoń do nas. Od lipca br. dostaniesz w gratisie SREBRNĄ wizytówkę biznesową na portalu RYNEK.PRO